05 май 2010

Сестри

Или с други думи - преводът на новата песен на Pain Of Salvation:


Оставих всички превъзбудени, щастливи,
оставих празникът назад.
И потопих се във нощта студена,
усамотих се в мислен кръговрат.

Но всичко ненадейно промени се,
когато тази самодива там съзрях.
Тя твоята походка имаше,
във нейната усмивка твоята видях.

Аз плахо се докоснах до сърцето и,
където царстват крехкост, топлота...
И щастието долавях във очите и,
когато изведнъж сломи ме мисълта.

Тя моето желание ако сетеше
и само ако чуех нейната молба,
аз в миг бих и показал любовта си
Бих похабил живота, своята съдба!

Дъхът ми секна, стоях с очи притворени
и треската на устните със вино потуших.
Тя, тази треска, трябваше да си отиде,
ала да пожелая "Лека нощ" така и не реших.

Със трепет доближих лицето и,
но импулсивно се отдръпнах след това.
А после нервно се усмихнахме
и виното разляхме, както своята вина.

Словата и напомнят твоите,
долавям твоя мирис в неините коси.
Сестра ти е, почти е твое копие,
но знам, че тази самодива ти не си.

Аз може би копнея да те срещна във очите и,
така намирам начин да те преродя
и този път тъй непосилно искам я,
единствен път, когато няма да и устоя.

Дъхът ни секва, стоим с очи притворени,
и глътка вино ни дарява свойта мощ,
Но жаждата на устните остава
... А трябва да си кажем "Лека нощ!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар